marți, 29 iunie 2010

Dan Diaconescu viitorul presedinte al Romaniei! WTF?

Aseara pe la 23:30, neavand ce face, am inceput sa butonez televizorul. Si cand ajung la postul 31, care la mine e OTV, titlu mare pe ecran:"Dan Diaconescu viitorul presedinte al Romaniei vorbeste cu poporul roman". Prima oara am zis ca e o gluma...stiti ca astia de la OTV mereu se tin de glume, dar din pacate totul era adevarat. Am zis sa las 5 min. sa vad ce vorbeste omuletul asta....si a inceput ca isi face partid chiar din seara asta, ca isi face campanie la post, ca ia zis nu stiu care sociolog ca o sa castige detasat alegerile....cred ca puscaria l-a tampit mai rau pe Diaconescu. Ma intreb cine e in stare sa voteze un asemenea om pentru presedentia tarii? Eu care o sa am drept de vot la urmatoarele alegeri prezidentiale, in niciun caz. Mai bine votez comunistii de la PSD sau pe ciobanul de Gigi Becali decat pe asta. Si desigur ca nenea Diaconescu a inceput sa vorbeasca de audienta OTV-ului. Cica are zilnic peste 5 milioane de telespectaori!! CAAAAT? El crede ca se uita si cosmonautii din sateliti la OTV. Cineva tre sa il opreasca. Oricum un lucru e sigur: Nu o sa fie presedintele Romaniei. Si uite asa blog-ul asta o da si pe politica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu